4+4=8

2009-02-03 @ 22:43:52
Sitter på jobbet nu och har precis torkat färdigt golven.
JObbar till 7 imorn bitti sen får jag sova till 11 och då kommer Wilmer. Men det kommer gå jätte bra. Man kan inte tacka nej till en dag med honom. Älskade syskonbarn.
Har umgåts med mamma idag, vi har gjort allt möjligt. Dollar, Rusta, Plantagen. Ja vi har varit överallt.
Jag har världens bästa familj och det är jag så glad för.

En tanke till Jessica, det går inte att kommentera på bloggen så jag skriver här istället.
Tänker på dej gumman nu när allt är tungt för dig. Finns här för dej om det är något, vad som helst.Tveka inte att höra av dig. Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Jessica

Tack gumman!! Betyder jätte mycket för mig när du skriver så. Gullgumman, och tack så mycket för smset, det värmde! :) massa kramar till dig!

2009-02-04 @ 13:07:15
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback