Onsdag hela dagen!

2009-08-19 @ 13:31:26
Solen skiner och det är varmt ute igen, va på Limön i helgen och då hade jag packat på mig 3 tröjor och en filt och endå frös jag rumpan av mig.!
Igår bokade vi kryssningen så på fredag är östersjöns vatten inte säkra längre. 4 brudar som våldgästar, hur ska det sluta??
Rickard har åkt till Norge igen, känns sjukt tomt hemma! Det va ju 2 som försvann den här gången. Tur att tiden går fort så han kommer hem snart igen!
Nu ska jag vara social med min vän Jessica, får se vad vi hittar på.


Får absolut inte glömmas bort att min hall nu är VIT! Fia kämpa på nu, snart kommer jag och tittar så du kommer nån vart! ( ska jag säga som hade hallen beige?? i 1 månad och aldrig kom nån vart!)

Det blev en jävla diskussion om spindeln från Maxi!!

Kommentarer

Postat av: Fia

Eller så kommer du upp och hjälper mig ??? Jag jobbar på dagarna och du målar ... bra fördelning ?? ;)

2009-08-19 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback