Fredag hela dagen!

2009-08-21 @ 09:29:36

Vaknade strax före nio av att min mobil ringde, VEM ringer mig före nio??? Jag kunde iallafall inte somna om, började titta på tv men det va ju bara Tv-Shop och det är ingen höjdare direkt, så jag tog på mig morgonrocken och satt mig på balkongen i solen och tog en cigg. Rackarns så skönt det var!

Nu ska jag hoppa ner i ett bad och slappa en sväng, sen blir det stan och fixa det sista innan kryssningen idag! Åker vid fyra tiden så vi slipper stressa när vi kommer till terminalen. Stackars Jessica har inte sovit många timmar, och på köpet äter hon antibiotika. Men hon är inte den som är den, det här löser vi gumman!

Nä nu tror jag att jag ska ringa och väcka Nathalie, sömntutan kan inte sova hur länge som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback