2:a Augusti!

2009-08-02 @ 00:03:09
Sov till halv fem idag, tror det var behövligt. Har inte sovit så länge nån gång, hade lite ångest för jag sovit bort hela dagen. 4 timmar senare skulle jag till jobbet!
Min käre vän Jessica ringde och bjöd hem mig på mat, åh gud va gott det var. Åt hur mycket som helst ( vilket jag förövrigt alltid gör, jag lär mig inte!) och så sa jag.
- Nu är jag så mätt att jag inte behöver äta på jobbet inatt.
Men nu sitter jag här och magen börjar skrika efter nått.??
Längtar till måndag då är jag ledig efter 6 nätter, man känner i kroppen att man är lite halv sliten. Klirr i kassan!

På lördag blir det Ullared iallafall, Im in heaven!

Kommentarer

Postat av: Jollan

Ullared är kul!:-) Jag var där en gång när jag var mindre!



Kram.

2009-08-02 @ 22:16:27
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback