Puss på re!?

2009-04-02 @ 17:26:12
Dagen började med att Wimer kom vid 7.30, jag är super trött när Madde ringer och väcker mig men så fort man ser det lilla busfröt så piggnar man till. Vi åt lite frukost och busade, gick ner på stan vid halv tio in till Elin och sa Hej! Sen har vi strosat runt och kikat lite, hittade ingenting så plånboken mår fortfarande bra.
Mötte upp Jessica och Fia. Glada besked det gillar vi!
Fika på Waynes, försäkringskassan och hem till Kevin på 1-års kalas. Tiden går fort du, känns som det var igår jag höll i honom och han var alldeless nyfödd. Jag hinner inte med. Den 12:e då är det Freyas tur att fylla 1 år. Kalas kalas, måste erkänna att jag är nyfiken på Fias tårta hon ska göra, den hon gjorde till Melwin va ju helt underbar. Du kan det där med bakning du Fia!
Nä nu väntar:
*Mat
*Färgning och klippning av hår
* Patrik 1,5

Kommentarer

Postat av: Fia

Usch, nu får jag prestationsångest! ;)

2009-04-02 @ 20:49:40
URL: http://fijjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback