Olala

2009-04-17 @ 01:11:21
Jävla datumparkering, jag får alltid snurra runt som en idiot innan jag hittar en parkering och då är den parkeringen 1000 mil hemifrån. Skönt att det snart är Maj så det tar slut.
Har varit duktig idag, gick 6 km spåret i Hemligby med girlsen idag. Jag ville gå 2,5 km lat som jag är, men när vi hade gått färdigt 6:an så var det hur skönt som helst.
Man kanske ska börja med att traska den iaf 1 gång per vecka? Nån som är på?

Imorn ska jag ÄNTLIGEN få rätta till ryggen+nacken, det ska bli gudomligt skönt. Så imorn kan jag titta åt alla håll utan att behöva vända hela mig för att se!

Kommentarer

Postat av: Diana

Jag är på jah =) Hur skönt som helst att gå!

2009-04-17 @ 09:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback