En annan gång sa Sam!

2009-04-12 @ 20:41:15
PFV ringde vid halv 4, så inatt är jag nattuggla! Skönt att få jobba lite, men ska bli underbart när man får schemat för sommaren så man kan planera vad man kan hitta på i sommar!
Jag vill så gärna utomlands, tror vi ska spara undan lite pengar så vi kan åka iväg. Men det finns så mycket jag vill göra, åka till Göteborg och hälsa på Stefan, upp till Härnösand, ner till västkusten ja det finns mycket jag skulle kunna trycka in i mitt schema!
Skjussade Rickard till tåget 6 imorse, det är inte mänskligt att kliva upp den tiden på dygnet. Fast det är väl kanske inte mänskligt att vara vaken på natten heller?
Iaf så pratade jag med honom för en stund sedan och ahn hade precis kommit fram till Bergen. 2 timmars väntan där på båten också. Så allt som allt har han rest från 6.30 imorse till typ NU! Sjukt, men han somnar nog gott ikväll. Love you honey!

Nu ska jag åka till Nathalie och leta jobb nyckel och mata katterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback