Tvättstuga..

2008-09-19 @ 11:34:52
Nu blir det tvättstugan för hela slanten. Dammsuga av  golvet ska jag också göra. Sånna där sysslor man behöver göra lite då och då men som man helst "glömmer bort att man ska göra".

Rickard flög upp ur sängen och åkte iväg på en gång, till verkstaden och skulle prata med jobbpolarna, så jag fick ligga och dra mig själv i dag=)
I kväll kommer Bylle, han ska bo hos oss en vecka=) Va så länge sen jag träffade honom så det ska bli jötte kul. Middag hos Rickards mamma ikväll, hoppas det blir nå gott, men det brukar det alltid bli.

Igår blev det nån öl, men hade inte orken att gå ut så det blev sängen när alla hade gått.
Kan vara skönt det med ibland. Får se vad som händer efter middagen ikväll. Kanske blir en öl eller tio=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback