Förkyld

2008-09-16 @ 22:46:29
Usch denna förkylning vägrar att ge med sig. Har varit sjuk i mer än en vecka nu, och det känns som det bara blir värre och värre!
Imorn ska jag till tandläkaren kl.10.50, tacka gud för att ELIN finns och kan följa med annars hade jag aldrig gått dit. Tandläkar skräck x 1000 är vad jag lider av. När jag va mindre fick jag gå till special tandläkare och ta sprutor på Pippi Långstrum som nån slags terapi.
Undra va fan tandläkarn tror om mig när jag kommer imorn.
Hej Isabelle heter jag är 22 år och har min kompis med som jag vill hålla handen medans du tittar runt i min mun =/
Haha dom är nog med om mycket.

Ska kolla på Stomp The Yard med Elin nu. =)
Sen blir det sängen. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback