Blev inte så mykke till film..

2008-09-21 @ 23:27:11
Jaha så nu sitter man här i Elins soffa och har fortf. inte tittat på nån film. Elin raggar på karlar och ja jag sitter här och kör mitt race i cyber space=)

Denna stad är som DÖD på söndagar, ( egentligen varje dag förutom helgen)
Är det lika kasst överallt, eller är det bara här i lilla Gävle det är segt? Funderar på vad jag ska köpa till Rickard när han fyller år. ( Förslag på något händigt till en karl på 23 bast)
Några saker vet jag men, känns så fattigt att bara komma med ett paket!

Man vet ju själv hur man är på julafton/födelsedagar.
-Jaha, öhh tack.
-Va fint.
-Precis va jag önskade mig.

Och alltid samma smajl på läpparna=)

Nä nu jävlar ska jag köpa nå han verkligen vill ha, men det är svårt när han säger: - Ingenting!

FÖRSLAG TACK

( Dianas mamma ska börja föda upp naken marsvin, dom är kanske hur gulliga som helst =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback