Sova

2008-10-23 @ 00:38:47
Har inte varit hemma på hela dagen.
Jag och Diana åkte till Hemlingby vid halv elva för en trevlig promenad i det fina höst vädret.
Vi bestämde oss för att gå 3 km två gånger, duktiga som vi är.
Första varvet gick jätte fort, fyllde på vatten flaskan och påbörjade det andra. Som gick lite segare.
Vi började knäppa kort, lägga oss ner i gräset, hoppa in i vedtravar, klättra på stolpar mm. Ha ha jag ska lägga upp bilder sen, Diana måste skicka dom till mig först.
Efter promenaden åkte vi hem till Diana och åt frukost/lunch. Klockan va 12 så ni får ta det som ni vill.
Sen slappade vi en stund.
Och sen iväg igen. Följde med Elin när hon skulle ta ut P-staven. Fy fan va äckligt det va. (Sprutor är det värsta jag vet)
Jag svimmade ju inte iaf det va ju bra. Barnmorskan sa att det fanns dom som följde med som stöd som hade svimmat flera gånger.
Efter det åt jag lite välförtjänt mat. Vilade magen i 10 minuter sen bar det av igen. Till ÖB och Valbo.
Inhandlade det mesta till 80-tals festen Diana ska ha på fredag. Ska bli skit kul. Ska knäppa massa kort så ni får se hur fula/snygga vi va.
Nää nu måste jag få lite sömn, ska vara på salongen 9 imorn bitti och göra naglar! Ska bli så skönt åh få fina naglar som håller. Mina går alltid av och delar sig när det blir lite längd på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback