Så va det slut på denna vecka då.

2008-10-12 @ 00:06:57
Åh veckorna bara försvinner, man vaknar upp så är det Torsdag och poff så va det Söndag.
Man hinner inte ens blinka innan man är 30 juh.

Ja vad har hänt i helgen då?
I torsdags va vi hemma hos Elin och festade lite, vid 23 tiden bärde det iväg hem till Johanna där vi fortsatte åh festa. Gick ner till Slicken vid tolv, halv ett nån gång.
Va jätte trevligt.
I fredags gick jag och Nathalie hem till Johanna igen=)
Där va hon Diana och Acke, Dennis kom lite senare.
Vi spelade spel och drack vin och hade allmänt trvligt,
När vi fått i oss lite skulle vi leka charader, och a det gick ju som det gick. Kalabalik!
Men kul hade vi iaf. Va länge sen jag hade så trevligt=)

Nu ska jag ta och titta på en film med Rickard och sen blir det sängen( Somnar nog förmodligen mitt i filmen om jag känner mig själv rätt)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback