High school musical

2008-10-14 @ 11:58:55
Kollad på både ettan och tvåan igår med Nathalie. Guud va bra dom är.
Kunde inte sluta skratta åt vissa scener=) Humuhumunukunukuapua´a! Grymt rolig!
Rackarans att jag inte vet hur man lägger upp klipp och så annars hade det varit nr. 1 denna dag.
Man blir ju typ beroende av sånna där filmer som man gillar så mycket, man kan titta om och om igen hela tiden.
Så nu längtar jag kanske hur mycket som helst tills trean kommer ut.

Och Camp Rock 2. Men den släpps inte fören sommaren 2009 i USA.
Men den som väntar på nå gott.....(väntar alltid för länge)

Idag blir det kanske Norrfly med tjejerna, får se om det blir av! Skulle vara kul men jag har inget behov av det med tanke på att jag varit där en gång och det va otäckt så det räckte!
Nä nu blir det en smörgås med ost!


Hawana waka waka waka Niki po po po!=)

Kommentarer

Postat av: Therese

Om du ringer mig när både du och jag har till gång till dator så kan jag förklara och hjälpa dig, med länkar oså ;) Puss

2008-10-14 @ 13:11:11
URL: http://tessbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback