Funderar!

2008-10-21 @ 21:13:48
Finns så mycket jag funderar över men som jag aldrig riktigt tar tag i/ säger till någon.
Ibland vill jag bara vara för mej själv och tänka. Bara vara mig, och inte lyssna på nån annan utan bara stänga ute allt.
Men som det känns just nu vill jag inte vara ensam. Vill att Rickard ska komma hem. Behöver trygghet och närhet just nu.



For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love i found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through it all


Celine Dion- Because You Loved Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback