?

2008-10-31 @ 13:53:57
Det snöar utanför fönstret. Mysigt? Nja vill inte att marken ska vara vit än, kan få bli december först tycker jag.
Idag har jag inte gjort nå spec. tittat på Våra Bästa År och klockan 4 ska jag ner i tvättstugan och tvätta Rickards kläder.
Trodde jag skulle få ha honom hemma nästa veckan, men hans chef tänker skicka honom till samma ställe som förr.
Blir så less på det här, vi får aldrig träffas mer än max 3 dagar. Sitter och väntar på att han ska komma hem nu så vi kan åka till ÖB och köpa en stekpanna. Våran är typ helt förstörd nu, teflonet har börjat släppa från botten, det går knappt åh steka i den.

Nä nu ska jag drömma mig bort och tänka på något kul. Bara massa otrevligheter på sista tiden.( Sånt man inte direkt vill skriva här) Mn kan inte dela med sig av allt man tycker/tänker/gör. Skulle vara kul åh läsa om allas problem men nån måtta för det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback