..

2008-10-28 @ 17:52:47
Idag har kag inte gjort nå speciellt. Va med Nathalie en sväng till Ikea men det jag skulle köpa va slut och skulle komma in imorn. Jag fattar inte, jag skulle köpa lite värmeljus som dom har multum av på Ikea och den dagen jag åker dit för att köpa det så är det slut!!! Hela Gävles befolkning måste ju ha köpt värmeljus, för dom har ju alltid stora korgar med dom. Aaa skit samma fick åka till ÖB och köpa istället, 25 st för 7 kronor, va ju helt okej det med!
Nu sitter jag hos Elin och väntar på att hon ska komma hem så vi kan laga mat. Köttfärsbiffar och potatis bjuds det på idag. Sen ska hon fixa mina naglar. Vi ska göra fransk manikyr på dom för det ska hon träna på den här veckan.
Och jag tackar åh tar emot. Jag blir fin om händerna plus att det är hur skönt som helst.( Hon brukar avsluta med en handmassage)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback