Trött

2008-11-05 @ 00:16:35

Jaha åh vad har jag haft för mej idag då??
Det är ju bra att man undrar själv (NÄÄ) Rickard ringde och väckte mig klockan 7 imorse, då gick han av sitt pass och jag skulle kliva upp för ett besök hos läkaren. 8.15 hade jag tid på gävle Hälsocentral för att kolla upp mina knän som är helt förstörda efter min bilolycka i november 05. När jag kommer dit så frågar tjejen i kassan vad det är för intyg jag ska få. 
- Öh ett invaliditetsintyg svarar jag.
-Oj kolla med din läkare om det är du eller försäkringsbolaget som ska betala det, det brukar kosta flera tusen åh få ett sånt.
Shit tänkte jag, inte fan har jag råd åh slänga ut flera tusen på en lapp som jag ska skicka vidare till försäkringsbolaget. Som tur va så slapp jag betal det. Puhh

Gick hem sen och tittade lite på Oprah som va jätte spännande. Då ringer mamma och frågar om jag vill följa med till Valbo. Kännde att om jag ligger kvar här så omnar jag och då kan jag inte sova ikväll, så jag följde med.
Köpte lite ljus, glas, en choklad kalender (mamma köper alltid sånna till mig) en svart lykta som jag ska ha i fönstret i vardagsrummet, och en skit snygg klocka.
När jag kom hem tog jag ner den fula klockan från väggen och skulle sätta upp min nya fina, men den va för stor! Den fick inte plats över dörren. Vette fan vart jag ska sätta klockan nu, men upp ska den iaf!

Käkade lite potaisgrätäng och kött med Micke och Nathalie, tittade på tv och sen hamnade jag här.
Nu ska jag kolla på Valvakan på femman med Filip och Fredrik. Är inte så insatt men hoppas på att Obama vinner!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback