Jobb

2008-11-07 @ 00:47:44
Sitter framför datorn på jobbet nu. Gud va skönt det va att kmma hit och få lite rutin igen, känns som det va år och dar sedan jag jobbade sist.
Känner mig inte direkt trött än, men jag lovar DET KOMMER!
Är man inte van åh jobba natt så blir man trött, det blir man iof. endå men extremt om man inte jobbat på länge. Tur att jag sov en sväng hos Nathalie idag.


Tror jag ska köpa 3 "sko skåp" ( kan man säga så??) till hallen imorn, och hämta en byrå. Ska fixa allt hemma imorn när jag vaknar. Städa, tvätta (om det finns tid) dona och grejja. Pratade med Rickard nyss, han kommer hem på lördag förmiddag och sen blir han hemma ett tag. Han ska jobba på Korsnäs nästa vecka. Skönt åh ha han hemma ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback