"

2008-11-07 @ 17:17:41
Faan det fanns ingen byrå i Flisskär. Attans, jag som verkligen ville ha den med mig hem och göra i ordning tills Rickard kommer hem. Mamma och Pappa hade tagit med sig den ut till Limön, så då blev jag utan. Får ta och köpa nån billig på Ikea. Ska ju endå köpa skåpen där så då kan jag kanske smuggla med mig en byrå också.
Nu ska jag hem till Mamma och Pappa på lite käk, sen tänkte jag locka med mig syster min till Valbo, vill ha skåpen idag. Och det är nå grymt tråkigt åh gå på Ikea själv. Nää får muta henne med en tjuga eller nå så kanske hon är villig åh följa med sin söta syster.( jag tror inte det blir några problem utan tjuga heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback