6/11 ( & 5/11)

2008-11-06 @ 13:25:48
Igår spenaderade jag och Nathalie dagen i valbo. Köpte lite spolarvätska till bilen och ett madrassöverdrag till sängen. Det hade kostat 199:- och va nedsatt till 29:- så jag kunde inte motstå att köpa det. Våran säng blev typ förstörd när vi flyttade, alldeless skitig på sidorna och det är ju inte det lättaste att slänga in hela sängen i tvättmaskinen!
Nä så madrassöverdraget passade fin fint tycker jag.

Idag ska jag följa med Nathalie till Um, sen blir det hem och städa, vila lite och sen vidare till jobbet. Ska bli hur skönt som helst att jobba i natt, det kryper i kroppen på mig när jag bara är hemma. Inga pengar som trillar in i kassan och det finns inget åh göra.
Hittade en sån där hylla som jag vill ha på blocket igår, men med min vanliga otur så va den redan såld. Självklart när jag vill ha något så finns det inte kvar. Får väl köpa en ny på Ikea när lönen kommer.
Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning, sen blir det umgås med Nathalie. Tror vi har en del åh prata om, det visar sig.
Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback