Va ett tags en du!

2008-05-11 @ 11:42:44
Ja det va inte igår jag skrev ett inlägg här sist inte. Mycket har hänt sen sist!

Har börjat jobba, trivs hur bra som helst, så jäkla skönt åh komma ut och få göra nått inte bara vara hemma hela tiden.

Sista april spenderade jag och therese i thaiens stuga i Romsen=) Va helt okej. Vi grillade, drack och hade maj kase. Vi eldade allt som fanns åh elda, sopor, leksakslådor, båtar! You name it, allt!

Hahaha dagen efter va det inte många som  va pigg på att städa förutom jag och Therese, vi drog igång dammsugaren vid 9.30 tror jag=) Alla va nog inte så jätte glada på oss då!

På torsdags kvällen kom min älskling hem igen från jobb i Iggesund. Så underbart när han kommer hem efter att ha varot borta några dagar, känns som man är ny kär igen=)

Tack och lov får man ha karln hemma några veckor nu innan han drar iväg på nya äventyr.

Igår va det cruising, åkte ner och kollade på bilarna på stan. va hur mycket folk som helst. Träffade Sandra och Johan och deras lilla Kevin nere på stan, han är sååå söt den lilla gobiten=) Nästan så man blir lite sugen själv, men det får vänta några år till.
Skulle varit race i Gävle igår men det blev ändrat till Uppsala. och efter vad jag har hört så va det helt kasst, typ första och sista gången man åkte till Uppsala på race..fattar inte varför man inte hade det i gävle när endå alla va här för crusingen!

N' nu är det  ny dag nya tag, tvätta och sitta i solen är mina planer för dagen, får väl se om mister har tänkt ut nå annat när han vaknar.=)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback