JObb

2008-05-13 @ 11:23:47
Idag är det jobb mellan 15-18, inte spec lång men kul åh få åka dit iaf=)

Igår va jag Nathalie och Rickard ut och käkade på Roma, sen åkte jag hem till Nathalie flr Rickard skulle laga nån dator.....

Innan jobbet idag ska jag städa =( bläääh orkar inte fasst jag måste.
Va inte länge sen min älskling åkte men jag saknar honom redan iaf, han är så underbar finns ingen som skulle kunna ersätta den platsen han har i mitt hjärta. ( Vill inte ersätta han med någon annna heller för den delen)

Nä ska man försöka ta sig i kragen och göra ett ryck?? Väntar en liten stund till!!!


//

Kommentarer

Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du få den :)

2008-05-13 @ 11:28:29
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback