Torsdag

2008-03-06 @ 23:38:26
Ja så va det nästan slut på den här veckan med!!!
Började dricka nån öl med Diana, men hon fick så ont i magen så vi gav upp=)
Hahahah hypokondriker som hon är...
Imorn kommer Ante ner och då vet man ju vad som väntar till helgen, samma sak som alltid!

Mutade Sara med en hundring nu så vi kan åka och köpa cigg, annars kommer det vara det enda jag tänker på resten av kvällen! Tack för änglar finns ibland=)
Ska nog på bio på lördag med min älskling, men eftersom Ante kommer ner så får vi se hur det blir med den saken.. Han kan ändra sig i sista sekunden.
Blir en lugn helg för mig iaf, Lets dance och Melodifestival lockar mer än nått annat!
Ja nu ska jag gå ner till Sara, köpa cigg, hem åh ta ett bad sen krypa ner i sängen och vänta på min älskling( som jag hoppas inte är allt för full när han kommer hem)

-I want to be on your team.
-Yeah I know everybody wants!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback