Åh Orka

2008-03-25 @ 22:59:08
Fan är så less just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen...allt bara krånglar med mej hela tiden!
Känner mig som en jävla morsa som alltid tjatar och aldrig är nöjd.
Förkylningen har kommit och ja det är för jävligt...Kliar i näsan och halsen hela tiden, somnade 6.30 igår morse och sov till strax före 11.
Skulle behöva sova en hel natt nångång, men varför ska jag få äran åh göra det för?? Nää självklart inte...

Har vart åh tränat idag iaf, tog en promenad efter. Nu känns benen som spaghetti, men det känns att man har tränat iaf=) Det är väl det som räknas!
Imorn blir det träning igen, kanske skulle åka och bada tyckte Rickard sa nå om der. Ja ja vi får väl se hur dagen urartar sig..
Natti

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback