Så trött

2008-07-15 @ 11:59:48

Fattar inte varför jag är så trött, har varit ledig i 1 vecka och sovit hur mycket som helst, men jag är fortfarande trött. Undra hur fan det ska gå och jobbba imorn ja=) Nä jag jobbar med världens underbaraste så det ska nog gå bra!
I fredags hjälpte vi syster min att flytta, efter det va vi väl förtjänta av en grogg, sen bar det av till slicken! Hade jätte roligt!
I lördags va vi till syster och grillade sen åkte Rickard åh jobbade natt, konstigt det va åh sova utan honom.

Nu har vi beställt en projektor duk så nu ska vi göra om det 3:e rummet till bio rum=) Vi ska även tapetsera hallen och vårat sovrum, vardagsrummet ska HSB tapetsera i höst och köket ska jag måla! Sen har vi en helt ny lägenhet!
Ska bli så himmla skönt. Idag ska jag tvätta,träna och mysa med mina älskade!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback