Ny dag, Nya tag!

2008-02-12 @ 22:51:01

Upp och ner, ner och upp!

Jadu va ska man säga om dagen??
Vad rör sig i folks huvuden? Inte en blekaste aning, men riktigt frisk kan ju inte alla vara iaf... Fan psyket nästa är ju en bra resväg!
Även om alla inte är likadana så måste ju gränsen gå nånstans för vad som är mänskligt och inte. Eller?

Va hem till Nathalie en sväng med Diana och umgicks lite. Nathalie har ju flyttat nu, vilken underbar lägenhet (radhus) hon har. Såååå avundsjuk.
Vill också ha nyrustat överallt. Iof så har vi det men det va ju inte vi som fick välja tapeter, och dom som sitter uppe nu är inte direkt min smak. Snarare farmor 103 år.. Men som sakt alla är olik, alla vill vi olika saker och väljer olika vägar till framgång.

Jag vet iaf vad som gör mig hel och vad som får mina dagar att vara värda något!


Föresten har fått jobb idag, med tanke på ingenting. Ska bli skönt åh få göra någonting om dagarna.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback