Pip

2008-12-17 @ 23:37:23
Vaknade i skaplig tid idag även fast jag hade jobbat natten. 12.30 klev jag upp för att jag skulle kunna somna inatt och vända tillbaka dygnet. Åkte hem från Diana vid sju tiden, satt igång med städningen ochs en Bonde söker fru. Kan inte låta bli att följa alla dessa serier. Dom är beroendeframkallande på nå vis.
La mig på soffan och tittade på Efterlyst och ringde och sa godnatt till Rickard. Kände mig ganska trött själv faktiskt så jag hade planerat att titta på Insider i sänga.
Då ringer det från jobbet. Upp från soffan, på med ytterkläderna och in i bilen. Och nu sitter jag här.
Är inte nå speciellt trött just nu men det kommer säkert komma framåt 3-4 tiden tror jag.

Nu ska jag ta en ciggeluring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback