Nyss hemkommen..

2008-12-10 @ 16:50:06
..från Waynes Coffe. Va jätte kul åh träffa Malin igen, vi kom fram till att vi inte setts på cirka 3,5-4 år sedan. Men nu bestämmde vi att det skulle bli oftare!
Vi ska träffas lite närmare jul igen så jag får träffa lilla gobiten hennes. Gud vilken sötnos.

När jag åkte hem blev det rött i söderbacken, så jag satt och tittade på bocken en stund. Gud va fin den är. Vill att den ska få stå kvar över jul iaf, sen kan dom få bränna den. (Det är ju lite av en tradition att den ska brinna tycker jag)
Sitter och väntar på att Rickard ska komma hem nu med lite mat. Sen bär det av till massagen, åhh va jag längtar. Ska verkligen bli jätte skönt (läs välbehövligt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback