mjo

2008-12-03 @ 15:03:52

Vilket väder det är. Har inget emot regn men det öser ju ner så man inte kan vara ute.
Tråkigt att bara sitta inne.
Idag har det inte hänt så mycket. Va iväg en sväng med mor min och handlade lite. Åh nus itter jag och väntar på att tvätten ska torka.
Idag ska jag och Rickard mysa lite med Tacopaj, grönsaker och en massa vitlök( ni vill inte sitta bredvid mej ikväll)Blir så tjatigt med Tacos hela tiden, kul åh variera lite.

Idag byter Rickard bort Chevan också, skönt åh bli av med den en gång för alla. Usch stora hemska bil som jag inte kan köra. Haha. Nu blir det hederlig 740!
Imorgon ska jag på avslutning på Wilmers sång. Ska knäppa lite kort så får ni se.

Städa städa städa!

Kommentarer

Postat av: Junia

Ja håller med om vädret. Snö eller sol annars får det vara.

2008-12-03 @ 15:10:20

Postat av: Carro

Kul blogg=) Kram

2008-12-03 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback