Julen är över

2008-12-25 @ 00:12:03
Då va denna jul över.
Har haft en underbar dag med mina nära och kära. Åkte hem till Syster min vid halv tre, där blev det Kalle Anka och glögg ( julmust för mej eftersom jag ska jobba inatt)
Julmat i massor och sen kom tomten. Massa fina klappar fick jag. Presentkort, plattång, pengar, morgonrock för att nämna lite.
Efter allt julstök skjussade jag hem Rickard och sen bärde det av till jobbet.
Har inget emot att vara här just nu även fast det är Julafton. Jag har ju umgåtts med familjen hela dagen och det blir en bra peng i fickan för den här natten.
Men jag måste erkänna att ögonen börjar ge vika redan nu, och jag har sisådär sju timmar kvar innan jag får gå hem.
Mycket kaffe och kall luft så går den här natten fort!
Hoppas alla har haft en lika bra dag som mej, nu får vi vänta ett år till innan nästa jul.
Tycker det här året flugit förbi bara, hinner inte alls med i svängarna.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback