Ensam

2008-12-06 @ 15:07:30
Oj oj vilken kväll igår.
Va hemma hos Diana och spelade Guitar Hero med henne, Johanna, Acke och Thomas. (är skit kass på det men det börjar ta sig)
Blev lite vin och mycket skratt! Sen tog jag och Johanna en taxi hem till mig och skulle hälsa på grabbarna som hade varit här och spelat poker. Rickard var hungrig så han fick för sig att vi skulle ta en taxi till Max och äta. ( Fyllan talade) Och ja det gjorde vi. Gick förbi mamma och pappa när vi kom hem och spelade lite " Med andra ord". Klockrent spel!

När vi klev ur hissen hemma hör vi en röst från våningen över oss: - BELLA!
Va fan va det där? Jo det va Marcus som satt i trappen och åt en kebab. Han ramlade ner för trappen och kommer in i lgh och tror han har brutit armen. Hahha fan va full han va. Sen höll han igång och drygade till fem snåret! Tack gode gud för att han somnade till slut.

Har precis varit ner på stan med Johanna och köpt en klänning. Jätte söt svart klänning med prickigt skärp i midjan.
Ska hoppa ner i ett bad nu sen går jag hem till Johanna igen.
Rickard och Marcus har åkt till Sthlm för att julhandla så jag får sova ensam inatt. Känns inge kul nu när jag har vant mej med att Rickard är hemma varje dag.
Nä nu rinner vattnet över i badkaret så jag lär nog stänga av det!
Uppd. senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback