Helgen är över...

2008-08-24 @ 16:02:26
Och inatt ska jag jobba. Rickard åker till Hallstahammar ikväll så nu blir det tomt här hemma igen=(
Va på fest hos Robban igår, lite folk men det va trevligt! Sen gick jag och Diana till Slicken och dansade loss lite...Idag har jag bara slappat, tvättat två maskiner men annars har jag bara latat mej. Tänkte lägga mej en stund framför Step Up 2  nu, kanske sova en stund så jag inte somnar på jobbet inatt. Vore kanske inte en skit smart ide!

På tisdag kommer min favorit ner och umgås lite med mig. Och då kommer lönen så jag tror jag ska dra med mej henne till valbo en sväng. På kvällen blir det naturligtvis bil bingo=)
Måste ju få vinna en sista gång det här året. (Håll tummarna)
Nä nu måste jag vila känner jag, det svider i ögonen och kroppen har typ redan lagt sig på plats!!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback